Demoteam sluit wedstrijdseizoen af met 2de plaats op Ros Beiaard Cup in Dendermonde

Afgelopen zondag is het demoteam er nogmaals in geslaagd om zilver te halen op de Ros Beiaard Cup in Dendermonde.
Hiermee sluiten zij een heel mooi wedstrijdseizoen af.

Dikke proficiat aan alle gymnasten en coaches voor hun inzet en teamspirit! 💪🥳

Geef een reactie

Deze website maakt gebruik van cookies voor de beste surfervaring. Wij gebruiken cookies voor het opslaan van jou voorkeuren en bijhouden van statistieken. Voor meer informatie bekijk ons Privacybeleid.